Poodle Forum banner

Feedback over Sara Jane?

25K views 63 replies 22 participants last post by  130441  
#1 ·
#2 ·
Ik ben niet bijzonder gecharmeerd van het uiterlijk van haar honden, maar het feit dat ze geen traditionele puppyverzorging doet, zelfs niet voor puppy's, maakt het moeilijk om de kenmerken van de honden te zien. Over het algemeen heb ik geen goed gevoel over fokkers die niet de tijd nemen om puppy's op jonge leeftijd te laten wennen aan het verzorgd worden. Poedels moeten verzorging tolereren.

Er wordt ook geen melding gemaakt van genetische tests, en ze lijkt de prijs van de puppy te bepalen op basis van het uiterlijk, wat voor mij een waarschuwing zou zijn.

Tenzij ik iets mis, zou ik het overslaan.

#3 ·
Ik ben niet bijzonder gecharmeerd van het uiterlijk van haar honden, maar het feit dat ze geen traditionele puppyverzorging doet, zelfs niet voor puppy's, maakt het moeilijk om de kenmerken van de honden te zien. Ik heb over het algemeen geen goed gevoel over fokkers die niet de tijd nemen om puppy's op zeer jonge leeftijd te laten wennen aan verzorging. Poedels moeten verzorging tolereren.

Er wordt ook geen melding gemaakt van genetische tests, en ze lijkt de prijs van de puppy te bepalen op basis van het uiterlijk, wat voor mij een rode vlag zou zijn.

Tenzij ik iets mis, zou ik passen.
Geweldig punt Dechi! Ik waardeer je opmerking - ik zal genetische tests en verzorging in mijn toekomstige criteria opnemen.

Weet je toevallig betrouwbare fokkers aan de Amerikaanse westkust? We zijn op zoek naar een toypoedel omdat we in een appartement wonen. Ik waardeer elke tip!!

Best

#4 ·
Ik wilde alleen maar zeggen dat ik hetzelfde gevoel had met betrekking tot Sara Jane. Ze lijkt de term "Teddybeer" te gebruiken alsof het een soort poedel is, als een modewoord. Ik vind dat zeer onaangenaam. Het is een kapsel. Ik ben geen fan van het vermarkten van honden alsof het knuffels zijn.

Maar het is ook moeilijk om dingen te bekritiseren als er niet veel info is. Meer het gebrek aan info is zorgwekkend! Er staat geweldige info in deze forums (zie de vastgepinde berichten) over het kiezen van een goede fokker/pup die je in de juiste richting moet sturen.

#6 ·
Bedankt, Dech en Raindrops! Het is een hele reis om betrouwbare fokkers te vinden!

Ik word meer geïnformeerd met behulp van het forum - In het begin dacht ik erover om een puppy te halen van PuppySpot.com, maar leerde toen over puppyfabrieken en alle slechte verhalen over online dierenwinkels. Het voelt als een ontmoedigende taak, maar ik geloof dat ik de goede kant op ga!

#7 ·
Dank je, Dech en Raindrops! Het is een hele reis om betrouwbare fokkers te vinden!

Ik word steeds meer opgeleid met behulp van het forum - In het begin dacht ik erover om een puppy te halen van PuppySpot.com, maar leerde toen over puppyfabrieken en alle slechte verhalen over online dierenwinkels. Het voelt als een ontmoedigende taak, maar ik geloof dat ik de goede kant op ga!
Goed voor je! Ik heb dezelfde reis doorgemaakt toen ik mijn pup kreeg. Er gaat niets boven een goed gefokte hond van een ethische fokker waarvan je weet dat hij er alles aan heeft gedaan om de beste kans te garanderen dat je hond een lang en gelukkig leven met je leidt. Zelfs als je maanden moet wachten en moet rijden of vliegen om hem op te halen!

#9 ·
Ik aarzel nooit om een goede fokker te vragen of ze aanbevelingen hebben. Ze kunnen extra competitief zijn in de tentoonstellingsring, maar degenen met wie ik contact heb gehad, zijn genereus geweest met namen van andere fokkers die ze bewonderen. Ze weten misschien wie een nest heeft of zelfs wie een nieuw nest overweegt. Ik ben blij dat je hebt geconcludeerd dat een gezelschapshond uit een exterieurlijn de juiste weg is. Laat je niet ontmoedigen als er een wachtlijst is - mensen vallen om vele redenen af. De beste wensen bij je zoektocht.

#11 ·
Ik denk dat je een kogel hebt ontweken, zeebonk ;)

Ik zou Cindy Barker onderzoeken als je naar Utah kunt reizen. Ze heeft de hoogste aanbevelingen gekregen van een van mijn poedelvrienden omdat ze prachtige honden heeft en een extreem hoge ethiek. https://www.facebook.com/cynthia.p.barker.9

Ook Martha van Custom Toy Poodles in Montana/TX wordt ten zeerste aanbevolen door een vriend die twee van haar honden heeft. https://www.facebook.com/martha.carrolltalley

#12 ·
Ik denk dat je een bui hebt ontweken, zeebonk ;)

Ik zou Cindy Barker bekijken als je naar Utah kunt reizen. Ze heeft de hoogste aanbevelingen gekregen van een van mijn poedelvrienden voor het hebben van prachtige honden en het hebben van een extreem hoge ethiek. https://www.facebook.com/cynthia.p.barker.9

Ook Martha van Custom Toy Poodles in Montana/TX wordt ten zeerste aanbevolen door een vriend die twee van haar honden heeft. https://www.facebook.com/martha.carrolltalley
Ik waardeer het echt om specifieke fokker aanbevelingen te krijgen, vooral van je persoonlijke netwerk MaizieFrosty!!! Ik zal contact opnemen met Cindy en Martha. Heel erg bedankt!?

#14 ·
Ik ben in de war MaizieFrosty. Ik ben naar beide sites gegaan die je hebt gelinkt. Misschien mis ik iets, maar ik zie geen informatie over gezondheidstests van hun poedels, of andere aanbevolen dingen om op te letten bij een uitstekende fokker. Zijn er misschien meer officiële websites?

#16 ·
https://custompoodles.com/. Dit is de website voor de tweede persoon die MF aanbeveelde

Ik kon haar eerste link niet aan de praat krijgen of een website vinden voor Cindy Barker met poedels.
En hier is Cindy's poedelpagina. Ik vond de link op haar persoonlijke Facebook-pagina. Geen vermelding (in één oogopslag) welke gezondheidstests ze doet, maar dat lijkt me geen rode vlag. Ik ben er zeker van dat er veel geweldige fokkers zijn die vertrouwen op mond-tot-mondreclame in plaats van een gedetailleerde online aanwezigheid te onderhouden. Sterker nog, een gelikte website kan op zich al een rode vlag zijn.

#17 ·
Hoi, ik ben geïnteresseerd in een aantal van de puppy's die door Sara Jane op AKC zijn geplaatst.

Heeft iemand van jullie feedback? Ik waardeer je info!!!
Te laat, daar ben ik zeker van, maar ik HEB feedback die ik heel recent heb verkregen. We hebben het op de harde manier geleerd - en na wat ons is overkomen, ontdekte ik dat veel mensen in ons stadje zijn opgelicht door deze zogenaamde fokker. U zult merken dat Sara Jane haar achternaam NIET opgeeft, en dat komt omdat ze niet wil dat u een online zoekopdracht uitvoert. Maar eigenlijk is ze Sara Werp en ze is niet te vertrouwen.

#18 ·
Sara Jane is een oneerlijke vrouw die liegt en belangrijke informatie achterhoudt. Ze rekende me $3800 voor een toy-poedel. Op het laatste moment op de parkeerplaats van de luchthaven vertelde ze me dat de moeder voor 20% cavalier is. De puppy kwam met een hoest die me een fortuin kost om te genezen. Een maand later heeft hij het nog steeds. Ik denk niet dat ze een fokker is. Ik denk dat ze een tussenpersoon is. Ze kon me niet eens de geboortedatum van de puppy vertellen. Ze vertelde me dat ze hem een week voordat ik hem kreeg naar de dierenarts zou brengen, maar dat deed ze niet. Ze zei dat ze de vader zou meebrengen, maar dat deed ze niet. Ze zei dat hij twee sets vaccinaties zou hebben, maar hij had er maar één.

#20 ·
Sara Jane is een oneerlijke vrouw die liegt en belangrijke informatie achterhoudt. Ze heeft me $3800 in rekening gebracht voor een toy poedel. Op het laatste moment op de parkeerplaats van de luchthaven vertelde ze me dat de moeder 20% cavalier is. De pup kreeg een hoest die me een fortuin kost om te genezen. Een maand later heeft ze het nog steeds.
Ik denk niet dat ze een fokker is. Ik denk dat ze een makelaar is. Ze kon me niet eens de geboortedatum van de pup vertellen. Ze vertelde me dat ze haar een week voordat ik haar kreeg naar de dierenarts zou brengen en dat deed ze niet. Ze zei dat ze de vader zou meebrengen en dat deed ze niet.
Ze zei dat ze twee sets injecties zou geven en ze had er maar één.

Sara stond erop dat ik met PayPal vrienden en familie betaalde, zodat ik geen bescherming van mijn geld zou hebben. De naam waarnaar het ging, was niet Sara Jane. Ze vertelde me dat de naam de naam van haar overleden zus was en dat ze die gebruikte om haar te herinneren.

De foto die ze me stuurde van de pup als baby was niet eens degene die ze me verkocht. Ze zei dat ze rood zou zijn, maar ze is abrikoos.

deze vrouw heeft misbruik van me gemaakt toen ik rouwde om het verlies van mijn een jaar oude pup. Ik zou nog wel even door kunnen gaan. Ze heeft geen scrupules. Ik raad je ten zeerste af om van haar te kopen.
Het spijt me zo! We hebben een vreselijke ervaring gehad met deze vrouw. Haar echte naam is Sara Werp, maar ze heeft veel aliassen. (Wie noemt zich in de eerste plaats alleen bij de voornaam - behalve Prince of Cher? Iemand die niet online onderzocht wil worden!! ) Ik woon in Los Gatos, dicht bij SJ, die in Campbell woont, en ze heeft een vreselijke reputatie. Ze heeft zoveel mensen bedrogen en opgelicht, en ik heb met velen van hen gesproken. Ik heb papierwerk ingevuld voor de kleine vorderingenrechtbank om onze aanbetaling van $1200 terug te krijgen. Dit was een aanbetaling voor een hond waarvan ze beweerde dat het een toy poedel was (prijs $5400). Toen ik nadacht over alles wat ze ons vertelde tijdens die ene ontmoeting, kreeg ik 'dat gevoel' in mijn buik dat Sara Jane een fraude was en dat de hond GEEN toy poedel was - en helemaal geen poedel. Ze beantwoordde mijn e-mails of telefoontjes niet met de vele vragen die ik had. Ik wist dat ze probeerde de 3 dagen af te wachten die we hebben om een contract te annuleren (ik kwam er later achter dat het meeste wat ze ons vertelde onwaar of verdacht was). Ik heb het contract de volgende dag schriftelijk geannuleerd. Ze probeerde me een aantal onzinnige redenen te geven voor alle discrepanties in haar beweringen tegenover ons. Toen ik SJ het papierwerk van de kleine vorderingenrechtbank stuurde, stortte ze onze aanbetaling snel terug. (Het blijkt dat ze VEEL andere zaken heeft die tegen haar zijn aangespannen.) We hadden geluk! We kwamen eruit voordat we de pup mee naar huis namen en eraan gehecht raakten. Een andere vrouw met wie ik sprak, kocht een hond voor haar moeder van SJ, in de veronderstelling dat het een rashond poedel was. Toen de hond opgroeide, was het duidelijk dat de hond geen pure poedel was, dus lieten ze hem een DNA-test ondergaan en ontdekten ze dat hij voor 50% Australian Shepherd was! Kun je je het energieniveau en de grootte van die pup voorstellen voor een bejaarde persoon? De moeder van deze vrouw was ontroostbaar en kon de pup niet missen omdat ze er emotioneel aan gehecht was, maar ze kreeg het grootste deel van haar geld terug nadat ze de papierwinkel had ingevuld. Ik zou nog wel even door kunnen gaan. Ik heb SJ bij elk bureau gemeld dat ik kan bedenken. Toch staat de AKC-website haar nog steeds toe om te adverteren, ook al staan er voorbeelden op hun website van SJ die dezelfde ouder beweert voor een toy poedel en een standaard poedel. Hoe flagrant! Er zijn zoveel trieste verhalen over de fraude die SJ heeft gepleegd. Als je haar naam op dit forum (of mijn naam) opzoekt, zul je veel klachten zien. Ik heb onze trieste, vreselijke ervaring gepost - en ik heb verschillende mensen van dit forum en lokaal overtuigd om NIET met haar te handelen. MIJN ADVIES - Vul het papierwerk voor de kleine vorderingenrechtbank voor Santa Clara County in en stuur het naar haar. (Het papierwerk is niet moeilijk in te vullen.) Ik denk dat ze een groot deel van je geld terug kan betalen - en nog meer voor je dierenartsrekeningen. Het zal de kennel hoest van je pup niet genezen, maar je kunt mogelijk een deel van de kosten terugkrijgen. Als je meer informatie over deze vrouw nodig hebt, laat het me dan weten.

#19 ·
Het spijt me zo van het verlies van uw eenjarige puppy, en van wat u en uw huidige puppy doormaken. Ik hoop dat uw puppy weer helemaal gezond wordt en dat jullie beiden een gelukkig leven hebben samen.

#22 ·
Dank u! Ik zal doen wat u zegt. Ik dacht dat ik een advocaat moest nemen, maar misschien kan ik dit gewoon zelf doen. Ik waardeer uw informatie. Ik heb ook een e-mail gestuurd naar American Kennel Marketplace en heb geen antwoord ontvangen. Dank u.

#31 ·
Dank u! Ik zal doen wat u zegt. Ik dacht dat ik een advocaat moest nemen, maar misschien kan ik dit zelf wel doen. Ik waardeer uw informatie.
Ik heb ook een e-mail gestuurd naar American Kennel Marketplace en heb geen antwoord ontvangen. Dank u.
Hoi Joc -
Ik sprak vandaag met iemand van AKC. Haar naam is Mary Johnson (Mary.Johnson@akc.org). Ze luisterde naar mijn verhaal, evenals de verhalen van anderen met wie ik in onze stad heb gesproken. Ze bekeek de valse AKC Marketplace-advertenties geplaatst door Sara Jane, en ze beloofde de advertenties naar haar supervisor te sturen.

Ze vroeg ook dat alle andere mensen die door Sara Jane zijn opgelicht, contact opnemen met AKC. Als Sara u een hond heeft verkocht die geen rashondpoedel is, vroeg Mary Johnson u foto's van uw hond (vooraanzicht en zijaanzicht) te sturen naar impure breeding@AKC.org. (Om de een of andere reden hecht de AKC meer waarde aan de legitimiteit van hun visuele inspectie van foto's dan aan DNA-testen?) Of neem gerust contact op met Mary Johnson via haar e-mailadres hierboven.

Mijn doel bij het opsporen van alle mensen die door Sara Jane zijn opgelicht, is om hen te vragen hun verhalen en bewijzen in te dienen bij AKC, zodat ze SJ kunnen verbieden te adverteren op hun website. Ze heeft niet het recht om mensen pijn te doen en op te lichten.
Dank u
Karee Weber

#23 ·
Ik denk niet dat de AKC Marketplace zal reageren. Ze hebben me niet geantwoord. Ik denk dat iedereen die bereid is de plaatsingskosten te betalen, een advertentie kan plaatsen en kan beweren wat ze willen.

Ik kreeg het idee om een kleine vordering in te dienen van een van de andere mensen die door Sara Jane zijn opgelicht en hier in de stad wonen. Die persoon vertelde me dat SJ hun geld terugbetaalde zodra ze haar de gerechtelijke papieren stuurden. (Om duidelijk te zijn, de rechtbank voor kleine vorderingen van Santa Clara County vereist dat u uw vordering naar de verweerder stuurt VOORDAT u deze bij de rechtbank indient.) Ik heb er alle vertrouwen in dat u uw geld terugkrijgt. Ik ben er vrij zeker van dat ze geen andere kleine vordering wil. Zorg ervoor dat u kopieën maakt van alle uitgaven, dierenartsrekeningen, alle papieren die ze u heeft gestuurd...

Toen we Sara Jane ontmoetten, hebben we een aanbetaling gedaan voor een mannelijke puppy en we vertelden haar dat we in de nabije toekomst een andere puppy - een vrouwtje - wilden. Ze bood ons ter plekke een vrouwelijke Cavapoo aan en verklaarde dat de moeder een Cavalier was en de vader een poedel. Ze zei dat ze 2 vrouwelijke pups had die oud genoeg zouden zijn om over 3-4 weken naar huis te gaan. (Dat was 30 mei 2021.) Wanneer kreeg je je pup? Ik vraag me af of je een van die pups hebt?

Hier is nog een bizar ding - Toen we naar het nest pups keken, liet SJ ons de moeder van het nest niet zien en vertelde ons dat de moeder verdrietig zou zijn als ze wist dat we naar haar pups keken. (Ik betaalde $ 5400 voor een pup en ik wilde de ouders zien.) Dus ik vroeg om de moeder weg van de pups te zien, en SJ zei meteen dat de moeder 'niet op het terrein' was. Ze beweerde dat de vader 'Miles' was, een grote, kleine reu die met de pups rondrende. Dit was de naam van de hond die in de AKC-advertentie als vader werd vermeld, dus ik geloofde dat hij de vader van dit nest was. (Later beweerde SJ dat hij niet de vader was.) We raakten bezorgd dat de zes weken oude pup die we wilden kopen geen toypoedel was. Op 6 weken leek de pup groot voor een speeltje, en ik werd bezorgder toen ik zag hoe groot de vader was.

Een andere rode vlag was dat Sara Jane ons een contract gaf waarin ze als fokker werd vermeld en het contract alleen haar voornaam bevatte. Nadat ik het contract had ondertekend, pakte ze het papier en deed alsof ze het ondertekende. Toen vroeg ze me om het contract met mijn telefoon te scannen 'zodat je een kopie hebt'. Vreemd onprofessioneel, dacht ik! Ik merkte echter op dat moment niet dat SJ het contract nooit daadwerkelijk had ondertekend. Blijkbaar is ze als oplichter zo slim dat ze beter wist dan haar naam te zetten op de fraude die ze pleegde.

Nogmaals, het spijt me zo voor je trauma en hartzeer. Het klinkt alsof je van buiten de stad komt. Als ik je op enigerlei wijze kan helpen, laat het me dan weten.

#24 ·
De enige vereisten om te adverteren op de AKC Marketplace zijn dat de fokker zijn AKC-privileges niet heeft opgeschort of ingetrokken, en dat de geadverteerde honden in aanmerking komen voor AKC-registratie of al geregistreerd zijn. Je vindt er iedereen, van "fokkers met een groot volume" tot informele achtertuinfokkers tot leden van de oudervereniging die daar adverteren.

#25 ·
Welnu, hoe in hemelsnaam verliest een fokker AKC-privileges? Sara Jane Werp is een oplichter die in de eerste plaats nooit AKC-privileges had mogen hebben. Ze heeft honden verkocht als AKC rashonden, terwijl die honden DNA-getest zijn en bewezen hebben dat ze van gemengde rassen zijn.

#28 ·
Welnu, hoe in hemelsnaam verliest een fokker AKC-privileges? Sara Jane Werp is een oplichter die in de eerste plaats nooit AKC-privileges had mogen hebben. Ze heeft honden verkocht als AKC rashonden, terwijl die honden DNA-getest zijn en bewezen hebben dat ze van gemengde rassen zijn.
Zijn de resultaten aan de AKC voorgelegd?

De meeste schorsingen duren drie maanden tot vijf jaar, afhankelijk van de overtredingen. Om levenslang geschorst te worden, is meestal een veroordeling wegens dierenmishandeling nodig.

Uit verschillende edities van de pagina van de AKC-secretaris:

De Management Disciplinary Committee van de AKC heeft mevrouw Christy Cunningham (Monroe, VA) voor vijf jaar geschorst van alle AKC-privileges en een boete van $1.000 opgelegd wegens weigering om haar honden en administratie ter inspectie beschikbaar te stellen wanneer daarom werd verzocht. (Meerdere rassen)

De Management Disciplinary Committee van de AKC heeft mevrouw Linda Johns (Wellington, NV) voor een jaar geschorst van registratieprivileges en een boete van $1.000 opgelegd, met ingang van 15 april 2020, voor het indienen van een online registratie van een nest namens de mede-eigenaar zonder schriftelijke toestemming. (Chihuahuas)

De Management Disciplinary Committee van de AKC heeft de volgende personen levenslang geschorst van alle AKC-privileges en een boete van $10.000 opgelegd, wegens gedrag dat schadelijk is voor rashonden, rashondenevenementen of de belangen van de American Kennel Club op basis van hun schending van het beleid van de AKC inzake gerechtelijke of administratieve vaststelling van ongepaste behandeling: Van kracht vanaf 12 juli 2021: De heer Barry Freidline (New Oxford, PA) Meerdere rassen Mevrouw Deborah Freidline (New Oxford, PA) Meerdere rassen Mevrouw Wanda Watson (Bredford, NH) Golden Retrievers, Labrador Retrievers

De Management Disciplinary Committee heeft mevrouw Cathy Lewandowski (Croghan, NY) voor drie jaar geschorst van alle AKC-privileges en een boete van $1000 opgelegd, met ingang van 9 juli 2019, wegens het creëren, vervalsen of wijzigen van een officieel AKC-document. (Meerdere rassen)

• Like
Reactions: Streetcar
#26 ·
Het spijt me zeer om deze verhalen te horen. Er staan veel aanbevelingen en uitstekende fokkers vermeld op Poodle Forum. Ik ben er altijd verbaasd over dat mensen die niet gebruiken om hun poedel te vinden. Ik hoop dat anderen die op zoek zijn naar een uitstekende poedel van elke grootte de aanbevelingen zullen lezen en dit hele draadje zullen lezen:
🐩 Fokkers vermeld per locatie 🐩 Plus aanvullende bronnen 🐩

#27 ·
Toen we door Sara Jane werden opgelicht, wist ik niets van Poodle Forum. Domweg dacht ik dat de AKC-website hun leden/degenen die adverteren, zou screenen. Pas nadat ik twee keer was opgelicht - een keer door een 'redding' in Orange County en een tweede keer door Sara Jane - vond ik Poodle Forum en een lid (Baby Scout) wees ons op Gail Zamora in Grass Valley.

#29 ·
Ik schreef naar AKC toen we werden opgelicht - NIETS! Geen antwoord. Ik woon in dezelfde buurt als Sara Jane en toen ik vermoedde dat ze een oplichter was, nam ik contact op met Next Door (een website voor de buurt) en vroeg mensen om privé contact met me op te nemen. De antwoorden stroomden binnen - en iedereen had een hartverscheurend verhaal, niet anders dan wat wij meemaakten. Toen wist ik dat mijn 'onderbuikgevoel' klopte, dus heb ik ons contract schriftelijk opgezegd en ben ik begonnen met het papierwerk voor de kleine vorderingen.

Nadat onze aanbetaling was teruggestort en ik emotioneel hersteld was, zocht ik AKC Marketplace af en vond talloze advertenties die Sara Jane had geplaatst voor puppy's - veel advertenties hadden dezelfde foto's en dezelfde vader of moeder vermeld VOOR TEACUP EN STANDARD POODLES. (Zelfs ik wist dat een hond die een teacup verwekte, geen standaardpoedel kon verwekken.) Dit alles werd naar de AKC gestuurd en ze reageerden nooit. Sterker nog, Rose n Poos, een ander lid van dit forum, vond ook Sara Jane's nepadvertenties op AKC Marketplace. Als Rose n Poos en ik oplichtingsadvertenties kunnen vinden zonder al te hard te zoeken, waarom kan AKC dat dan niet? Is dat niet hun taak?

Ik zal mijn info opnieuw sturen - en ik zal Joc aansporen hetzelfde te doen. Maar eerlijk gezegd, hoeveel mensen moeten er worden opgelicht voordat AKC actie onderneemt? Joc verklaarde dat Sara Jane toegaf dat de moeder van de puppy voor 20% Cavalier is. Nogmaals, ik ben geen expert, maar ik ben er vrij zeker van dat dit de hond tot een kruising maakt. Is dat niet in strijd met het AKC-beleid???

#30 ·
Het spijt me zo voor alles wat je moet doormaken. 😭 Los Gatoan heeft ook veel meegemaakt 😭 Ik weet niet hoeveel AKC de aanbiedingen echt controleert. Toen ik besloot waar ik een puppy vandaan zou halen, ben ik alle AKC-aanbiedingen nagegaan. De kopers van een van de fokkers lijken vergelijkbare problemen te hebben als wat mensen hier beschrijven met Sara Jane. Toen ik daadwerkelijk de Yelp- en Google-opmerkingen voor de "karina"-aanbieding op AKC bekeek, zeiden sommigen dat puppy's geen papieren hebben en ook niet raszuiver zijn, maar zo worden verkocht als ze zijn. (Ik heb hier geen bewijs van of ken niemand die van deze fokker heeft gekocht, maar dat is wat sommige van de beoordelingen impliceren).

#39 ·
Hallo en welkom bij PF!

Totdat Los Gatoan reageert, hoop ik dat je een paar vragen niet erg vindt.

Wat is de limiet voor grootte/gewicht waar je door wordt beperkt? (de discussie over de marketingterm "teacup" is voor een andere thread).
Ik vraag dat omdat geen enkele fokker de hoogte of het gewicht van een hond die ze fokken kan garanderen. De ouders, als je ze zag, zijn een indicator, maar er zitten generaties achter hen. Genetica is in sommige gevallen een dobbelsteenworp.

Betreffende uw bezorgdheid over de aanbetaling, was deze in een vorm dat u de betaling kunt annuleren/stoppen, als dat is wat u zeker wilt doen?