Poodle Forum banner

Gevonden voorwerpen

260 views 6 replies 6 participants last post by  reraven123  
#1 ·
Dewey heeft een vreemde obsessie met veren. Hij vindt ze als we gaan wandelen in het bos. Ik weet alleen niet zeker wat hij mee terug zal brengen.🤔 Soms is het een veer, soms is het een bot.🤷‍♂️ Ik feliciteer hem alleen, geef hem een traktatie en zeg, je bent een ander ras, hè🤭🐩😁.

Wat voor vreemde dingen vind je op je uitstapjes. Deel ze hieronder, laten we een lopende discussie starten.

We vinden ook niet altijd alleen maar dierenspullen. We hebben een paar MP3-spelers gevonden en soms zelfs een hoed.🤠
Image
Image
Image

#4 ·
Sherbet pikt niets op, maar vele avonden na het eten vragen we hem of hij op hertenjacht wil gaan. Hij gaat altijd mee. Hij doet dit trillerige kleine speedwalk als hij op het pad is. Ik weet niet wat er zou gebeuren als we hem loslieten, maar ik heb hem vrij snel weggehaald nadat hij over een muur van 4 voet hoog sprong om deze bok aan te staren alsof het een eekhoorn was.

Attachments

#5 ·
Sherbet pikt geen dingen op, maar vele nachten na het eten vragen we hem of hij op hertenjacht wil gaan. Hij gaat altijd mee. Hij doet dit trillerige kleine speedwalk als hij op pad is. Ik weet niet wat er zou gebeuren als we hem loslieten, maar ik heb hem vrij snel weggehaald nadat hij op een muur van 1,2 meter hoog sprong om deze bok aan te staren alsof het een eekhoorn was.
Je zou niet denken dat een hert en een eekhoorn veel gemeen hebben. Ze kunnen elkaar in het bos net zo goed laten klinken, maar hun grootte is dramatisch anders. De Vreesloze Poedel, het maakt ze niet uit hoe groot de eekhoorn is🐩🦌🤭🙂. Ik garandeer dat ze denken, jongen, ze klinken ook net als een eekhoorn.