Ik heb bijna een jaar lang geprobeerd en geprobeerd om een kleine speelgoed- of theekopje teefpudel uit een asiel te vinden, maar ze krijgen er zelden en meestal zijn het jongens. Ik wil geen jongen. Ik weet dat de vacht van een poedel mijn allergieën niet stoort en ik heb wervelschade, dus ik kan niets meer dan 5 pond tillen. Ik zoek in asielen omdat de adoptiekosten haalbaar zijn, ik heb een sociale zekerheid, ik kan niet bij een fokker kopen, ze vragen duizenden. Ik heb zelfs geïnformeerd naar een terugtrekkende teef die ouder is (niet oud, maar ongeveer 5, 6), ik wil nog steeds een paar goede jaren met mijn vachtbaby hebben. Ik heb een grote omheinde tuin en ik hou van alle dieren, maar ik weet wat ik gezond kan hanteren. Weet iemand of wil een kleine volwassen teefpudel van minder dan 5 pond herplaatsen? Ik ben opgegroeid met Duitse herders, dus ik hou ook van grote honden, elke hond die we hadden leefde bij ons tot hun allerlaatste gouden dag, maar ik kan nu gewoon geen grotere hond meer aan. Zelfs het tillen van een liter melk is pijnlijk, dus ik moet realistisch zijn. Ik wil dit snoepje een voorgoed thuis geven. Ik ben in de buitenwijken van Illinois, nabij Northbrook en Deerfield.